poniedziałek, 22 lutego 2010

Dzień Myśli Braterskiej


"W płomieniach harcerskiej watry, szukamy naszych wspomnień..."
Brakuje mi tych dni, kiedy siedzieliśmy razem przy ognisku, znaliśmy się jak łyse konie, albo jeszcze trochę lepiej. Zachwycało nas to, że dosiadali się do nas nie znajomi, nie baliśmy się o zasięg komórki czy baterie do GPS. Jeszcze tak będzie, jeszcze siądziemy razem i będziemy się zachwycać, będziemy, obiecuję!

Nie tylko ja mam takie wspomnienia i marzenia, większość z nas przeżyło najwspanialsze chwile w harcerstwie i obiecuję Wam, jeszcze na Was takie czekają, musimy tylko chcieć podążać szlakiem przygody. Życzę więc Wam przygód, każdego dnia i siły by trwać na szlaku, szukać i wędrować!

Czuwaj! Do nas Świat należy!

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Cześć Marta :) Przypadkiem poszukiwałem kilku informacji o Mongolii i zauważyłem, że się Mongolią interesujesz i działasz. Ja byłem zachwycony ponad miesięcznym pobytem w zeszłym roku. Jak rozumiem teraz gdzieś jesteś tam. Pozdrawiam, Łukasz Lasek (lukasz@kancelarialasek.pl)