wtorek, 21 lipca 2020

... tylko załóż wygodne buty...

... bo masz do przejścia całe życie.*

CAŁE!!! Wiesz co to znaczy CAŁE?! 
to znaczy, że będzie dobrze i źle, że spotkasz przyjaciół i wrogów... 
Może sięgniesz dna? Może posuniesz się za daleko? A może osiągniesz szczyt i dotkniesz gwiazd? 

Dużo zależy od Ciebie, oczywiście nie wszytko, bo ON ma plan na Ciebie. Ale od Ciebie zależy, czy będziesz bardziej dbał o przyjaciół, czy może skupisz się na tępieniu wrogów. Ty decydujesz jaką barwę będzie miała Twoja "bardzo trudna droga". Może być to ścieżka z której w plecaku doświadczeń, wyniesiesz naukę, konsekwencje, wnioski lub przeżyjesz wielką tragedię, dramat, szloch i stoczysz się w dół?!

Więc "załóż wygodne buty"!!! Dobierz kolorowe sznurowadła i ruszaj w drogę, bo łatwo nie będzie. 

W górę, w dół, w górę, w dół, w dół, w dół, a potem znów w górę... I tak, aż do "mety" od Ciebie zależy, czy meta jest na szczycie! 

Jestem na najlepszym etapie drogi EVER!!! - mam stertę doświadczeń i wniosków, 
- upadłam i wstałam, 
- to aktualny wycinek trasy (tu i teraz, realny i rzeczywisty; kształtuję go, robię, uczestniczę) 
- no i jest ze mną Ktoś, Komu warto dać kompas, z Kim warto usiąść nad mapą i wspólnie opracować dalszą trasę... Dać momentami poprowadzić się za rękę, by innego dnia pociągnąć Kogoś po szlaku... 
To mój Ktoś, dzięki Komu chce się iść, dreptać, a czasem nawet biegać (byle nie za często, bo człowiek się męczy) 

Musiałam przejść przez bagna, ciemne doliny i inne gó**a, czasem się ulękłam, to fakt, ale doszłam! Doszłam do miejsca, w którym spotkałam Ktosia!!! Też musiał swoje przejść, żeby dotrzeć do mnie :D mój Rycerz na Białym Koniu... 

Dziękuję, że jesteś!!! 
Że szedłeś tak długo i wytrwale, żebyśmy mogli się doczekać "lepszego czasu" 

Dziękuję Ci Panie, że dałeś nam obojgu dość siły, wytrwałości i wiary; że się UDAŁO!!! 

W takich "wygodnych Butach", z Nimi, mogę iść dalej, bez obaw, że braknie sił, że ciemna dolina mnie przerazi, że daleko, ciężko... 

Dziękuję!!! 
Będzie wspaniale!!! 
ZROBIMY TO :) 

(*JPII) 

Brak komentarzy: